من به آمار زمین مشکوکم ...

خدایا
 تو را عاشق دیدم و غریبانه عاشقت شدم
 تو را بخشنده پنداشتم و گناهکار شدم
 تو را وفادار دیدم و هرجا که رفتم بازگشتم
 تورا گرم دیدم و در سردترین لحظات به سراغت آمدم
 تو مراچه دیدی که وفادار ماندی...؟!



من به آمار زمین مشکوکم تو چطــــــــــور؟
اگر این سطح پر از آدمهاســـــــــــــــــــــت

پس چرا این همه دلها تنهاســـــــــــــــت؟

بیخودی می گویند هیچ کس تنها نیست

چه کسی تنهانیست؟ همه از هم دورند

همه در جمع ولی تنهاینـــــــــــــــــــــــــــــد

من که در تردیدم تو چطور؟

نکند هیچکسی اینجا نیســـــــــــــــــــــــــت

گفته بود آن شاعر :

هر که خود تربیت خود نکند حیوان است

آدم آنست که او را پدر ومادر نیســـــــــت

من به آمار،به این جمــــــــــــــــــــــــــــع

و به این سطح  که گویند پر  از آدمهاست

مشکوکم   

نکند هیچکسی اینجا نیســــــــــــــــــــت

من به آمار زمین مشکوکــــــــــــــــــــم

چه کسی گفته که این سطح پر از آدمهاست؟

من که می گویم نیست

گر که هست دلش از کثرت غم فرســـــــوده ست

یا که رنجور و غریــــــــــــــــب

خسته ومانده ودر مانده براه

پای در بند و اســـــــــــــــــــیر

سرنگون مانده به چــــــــــاه

خسته وچشــــــــــــم به راه

تا که یک آدم از آنچا برسد

همه آن جا هستــــــــــند

هیچکس آن جا نیست 

وای از تنـــــــــــــــــــــــــها یی

همه آن جا هستـــــــــــــــند

هیج کس آنجا نیســـــــت

هیچکس با او نیســـــــــت

هیچکس هیچکـــــــــــــس

من به آمار زمین مشکوکم

من به آمار زمین مشکوک

چه عجب چیزی گفت

چه شکر حرفی زد

گفت:من تنهایم 

هیچکس اینجا نیست

گفت:اگر اشک به دادم نرسد می شکنم

اگر از یاد تو یادی نکنم می شکنم

بر لب کلبه ی محصور وجود

من در این خلوت خاموش سکوت

اگر از یاد تو یادی نکنم می شکنم

اگر از هجر تو آهی نکشم

 اندر این تنهایی

به خدا می شکنم به خدا می شکنم

من به آمار زمین شک دارم

چه کسی گفته که این سطح پر از آدمهاست؟
♥ نوشته شده در شنبه پانزدهم تیر ۱۳۹۲ ساعت 22:18 توسط پریا راد:

دیالوگ های ماندگار (فیلم ها)

 این دیالوگ های انتخابی من از این تاپیک تو 98یاس

 

فیلم اسپارتاکوس


یکی از مشکلات نجیب زاده بودن اینه که وقت و بی وقت مجبور می شی مث آدم رفتار کنی!

*******

سوته دلان | علی حاتمی 

همه عمر دیر رسیدیم

*******

درخشش ابدی یك ذهن پاك


كلمنتاین: بعضی وقتها فكر می كنم مردم نمی فهمن كه بچه بودن چقدر تنهایی داره. 


******* 

کازابلانکا

ریک: این اسلحه رو مستقیما به سمت قلبت نشونه گرفتم. 

رنو: اونجا سختترین جای بدنمه!  

******* 

بعضی ها داغشو دوست دارن


- مهم نیست چقدر منتظر باشی. مهم اینه كه منتظر چه كسی باشی.
******* 

لئون

ماتیلدا : زندگی فقط وقتی بچه ای اینقدر بده یا همیشه همینطوره؟ 
لئون: نه همیشه همینطوره! 
******* 
فارست گامپ | رابرت زمه کیس

- ممکنه من یه احمق باشم، اما بی شعور نیستم. 
******* 
عشق اونه که هرگز نگی متاسفم.

love story

بقیه اشو تو ادامه مطلب گذاشتم
این دفعه هم تو این وب هم تو وب n3phoenixم گذاشتم
ولی از سری های بعد فقط اونجا این مطلبو ادامه میدم دوست داشتین ازاونجا بخونین



✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ نوشته شده در یکشنبه دوم تیر ۱۳۹۲ ساعت 18:9 توسط پریا راد:

Design By : Bia2skin.ir