من خستم!

به نامت!

Image result 

 

من خستم..
دنیا یه جور رقصه خاصه
خوش برقص دنیا


همه چی در رفت از دستم
نفهمیدم چی شدش اصلا
انگار یهویی برق رفت
هرکی اومد از همون اول هی ور رفت
با دلمون و بعد رفت شد سر دردو بد تر
همش عقب گرد چون پیشرفتو
هر کس که اومد یه نیش زد
یه نیشخند به ریشم
روزایی که اینجوری میشم
هیشکی نبوده پیشم
نمونش همین دیشب
من خستم اما میدونم که میرسم بالاخره
من میسازم دوباره دنیامو یه نفره
من خستم اما میدونم که میرسم بالاخره
من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

نمیدونم کی بود کی
انگار همین دیروز هی
یه عالمه بی روح
یه آدم دیوونه
آ یه مغز پنچر یه دست به خودکار
یه دست به خنجر
یه بغض که وصله حنجرستو
یه جغد که پشت پنجرست


دنیا داشته مزه بد واس من
الکی معذرت خواستم
حتی واسه کاری که نکردم
عذرمو واسه مغز رد خواستم
نمیدونم چی شد ولی ای کاش میشد که
یکمی آروم شم یکمی کم بشه از این شوکه
دلم یه همدم میخواد
تو فاز شلوغی نیستم هرچند زیاد
ولی تنهایی اوور زده بالا
وقتشه هم خرجم بیاد
من از همه خستم از همه کندم
من دیگه دورم از همه میبینی اینجوری …
من خستم اما میدونم که میرسم بالاخره
من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

Image result
من خستم
من کاریش ندارم دنیارو تکراری شده بازیش برا من
دنیا یه لوپه سادس یه صب ظهر شب
ولی خب کاری کرد که برزرگ شم
شبای بارونی اینو یادم دادن
یه وقتا گریه میده آرامش به آدم
واقعا گریه کن اشک بریز باش با من
که منو خستم اما میدونم که میرسم بالاخره
من میسازم دوباره دنیامو یه نفره
من خستم اما میدونم که میرسم بالاخره
من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

♥ نوشته شده در جمعه شانزدهم مهر ۱۳۹۵ ساعت 13:4 توسط پریا راد:

دلم کمی عاشقانه های ارام میخواهد...

به نامت 

ای مهربان مهربانان

 Image result

هی پرسه میزنم تو این خیابونا
هی زجه میزنم میخوامت از خدا
عجب هواییه بارون داره میاد
نیستی ندارمت دلم تو رو میخواد نیستی کنار من ببندی چترتو
دوتایی خیس بشیم بپیچه عطر تو نیستی حالم بده لعنت به این هوا


من بی تو ناخوشم بارون میخوام چی کار
بارون میخوام چیکار
آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید
آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد
آی نبودنت امونمو دیگه برید
آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید
آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد
آی نبودنت زندگیمو داده به باد

Image result

 

 

بارون میخوام چیکار نیستی حالم بده
لعنت به این هوا
نمیدونم چمه آخه چه مرگمه
سخته نفس برام اینجا هوا کمه
تو تب میسوزمو بازم صدات میاد
کابوسه رفتنت دلم تو رو میخواد
نمیدونم چمه درد نبودنت
رحمی کنو بیا من بی تو سردمه
هی گریه میکنم هی غصه میخورم من دل نمیکنم از تو نمیبرم
سخته بدونه تو سخته برام گلم بد تا نکن باهام من کم تحملم
آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید
آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد
آی نبودنت امونمو دیگه برید
آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید
آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد
آی نبودنت زندگیمو داده به باد

Image result

پ.ن: اینجا من با تمامیت کامل حضور دارد !!!

گاهی چقددررررر دلم برای خودم تنگ می شود!

 

 

♥ نوشته شده در شنبه دهم مهر ۱۳۹۵ ساعت 1:28 توسط پریا راد:

من

به نامت ...

مامان تعریف میکنه واسم بچگیام یه عروسک میخواستم ک اون روز ک میبینمش مامان پول نداشته برام بخره 

چون اون مسیر همیشگیم بود ه مغازه داره میگ بده من فردا واست بقیه پولشو میارم 

مغازه هه قبول نمیکنه من انقد اون روز گریه کردم که سه روز مریض شدم 

یه دختر سه ساله ک وقتی اون چیزی که به شدت دوسش داره رو بهش نرسیده مریض میشه

من همون دختر سه سالم !

تب کردم ،بغضم دو سه باز شکسته ،اعصابم خط خطیه ک هیچ کس نمیتونه تحملم کنه 

همه ی اینا در حالیه که بهترین شرایط تیمی داریم و همه از ته دل خوشخالن و من

باز مثل همیشه برعکس 

بهترین اوضاع بدترین حالم که ضد حال بقیه س!

سرم درد میکنه 

چقد این اهنگ تتلو خوبه

 

"من خستمممم اما میدونم که میرسم بالاخرهه!"

 

دارم دیوونه میشم از ویژن انقضا دار

 

یه بج طلایی خوشگل دیووونم کرده

وقتی بهش فکر میکنم فقط میخام زار بزنم

 

کاش میتونستم ظاهر سازی کنم

اما 

 

من خستممممم

من کارییییش ندارم دنیا رو 

تکراری شده بازیش برا من

 

دنیاااا یه لوپ ساده س

یه صبح ظهر شب

ولی خب کاری کرد که

بزرررررگ شم!

اما میدونم میرسم بالاخره ...!

 

میسارم دنیامو

حتی یه نفره!!!

 

 

 

 

 

درک این که این بج طلایی نابودم کرده برمیگرده 

به کلی داستان و خاطره و زندگی ک پاش گذاشتم و هیچ وقت

حتی ذره ای از جنگیدن به خاطرش پشیمون نیستم

عاشقشم 

نمیدونم هنوز وقت دارم واس بدست اوردنش یا نه

 

 

 

دارم دیووونه میشم

میخوام مغزو خاموش کنم

فیوزش نیس!

 

 

 

♥ نوشته شده در پنجشنبه یکم مهر ۱۳۹۵ ساعت 18:21 توسط پریا راد:

Design By : Bia2skin.ir