درونگرا

شاید لازم باشه تعریف کرد درون گراها رو

همون هایی ک بغض هاشونو میخورن 

ادا شاد بودن هارو درمیارن

اما زخمی ترن 

اما داغون ترن

همونها ک ..

همون ها ک منم از اونهام 

 

 

11/3/1400

♥ نوشته شده در سه شنبه یازدهم خرداد ۱۴۰۰ ساعت 22:0 توسط پریا راد:

Design By : Bia2skin.ir