درونگرا
شاید لازم باشه تعریف کرد درون گراها رو
همون هایی ک بغض هاشونو میخورن
ادا شاد بودن هارو درمیارن
اما زخمی ترن
اما داغون ترن
همونها ک ..
همون ها ک منم از اونهام
11/3/1400
♥ نوشته شده در سه شنبه یازدهم خرداد ۱۴۰۰ ساعت 22:0 توسط پریا راد:
شاید لازم باشه تعریف کرد درون گراها رو
همون هایی ک بغض هاشونو میخورن
ادا شاد بودن هارو درمیارن
اما زخمی ترن
اما داغون ترن
همونها ک ..
همون ها ک منم از اونهام
11/3/1400