اعتراف

بسم رب الحسین

من همونم که به دردانه بودن حسین اعتراض دارم

همونی ک نمیفهمم چرا حسین جنس غمش فرق دارد...

 

اما همین ادم نمیتونه تو دعاها بگه بابی انت و امی 

همین من نمیتونم یه ذره بیماری مامان این روزا بیتابم کرده 

داغونم کرده 

میترسم 

همین من...

من پر مدعا...

یابن الحسن 

روح من چیه که بگم ب فدات

اقا اگ من از موجبات نیومدنتم دعا کن حذف شم اگ اصلاح نمیشم

اقا تو بیا

بزار زمین رنگ نور به خودش بگیره

نفس بکشه

مگه چ گناهی داره زمینی ک این همه سااال تاریکی مطلق تحمل کرده 

معلومه بیش از این نمیکشه..

اقا تولدت نزدیکه

چقد سخته این تنهایی.. چقد..

 

♥ نوشته شده در یکشنبه هفدهم فروردین ۱۳۹۹ ساعت 22:10 توسط پریا راد:

Design By : Bia2skin.ir